Практичному психологу

Методики та опитувальник депресії та тривожності

Опитувальник депресії

Шкала Тривоги Бека

IUS


Запис вебінарів щодо надання першої психологічної допомоги
та психологічної допомоги при втраті

Як надавати першу психологічну допомогу

Перша психологічна допомога у разі гострих реакцій на травмівну подію

Мама, війна! Як допомогти та підтримати дитину під час бойових дій

Психологічна допомога під час втрати

Як допомогти впоратися з болючим відчуттям тривоги у дні війни

ПЕРША ДОПОМОГА запобігання розвитку хронічної тривожності й розвитку ПТСР

ПЕРША психологічна ДОПОМОГА. Психологічна інтервенція. Корисні поради, вправи та техніки

Як надавати психологічну допомогу і залишитися в ресурсі

Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем

Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем

АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати

Робота з травмою, горем, насиллям. АРТ-терапія. Психологічна допомога дітям, дорослим та родинам

Психолого-педагогічна підтримка дітей в умовах ЗДО. Алгоритм роботи вихователя з дітьми 3-4 років

Психосоматичні розлади та емоції нашого тіла у дні війни, як допомогти дитині та дорослому, АРТ-техніки та вправи

Майбутні першачки в ЗДО: психолого-педагогічна підтримка в умовах війни


Функціональні обов'язки практичного психолога

Практичний психолог закладу освіти здійснює:
- психологічне забезпечення освітнього процесу;
- психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
- психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
- консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
- роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

Практичний психолог закладу освіти бере участь в:
- освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного розвитку здобувачів освіти як особистості та найвищої цінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;
- роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;
- розробці та впровадженні розвивальних, корекційних програм, посiбників, методичних рекомендацiй, планів освітньої дiяльностi з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також для осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.

Практичний психолог закладу освіти сприяє:
- формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
- профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
- формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
- попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
- формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
- формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
- попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
- формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.

Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України
Психологічний супровід профільного навчання
Види і сфери консультативної роботи
Рекомендації практичному психологу-початківцю
Алгоритм психологічного супроводу першокласників в процесі адаптації їх до нових умов навчання та виховання
Алгоритм психологічного супроводу п’ятикласників в процесі адаптації до нових умов навчання та виховання
Кiлькiсть переглядiв: 4247