Запобігання дитячому травматизму

Нормативно-правова база

Бесіди, поради, рекомендації щодо правил поведінки в умовах воєнного стану
Пам'ятка з профілактики вірусного гепатиту А
Кір швидкий і небезпечний. Я захистити себе і дитину
Пам'ятка про кір
Обережно! Кір!
Як діяти у разі нещасного випадку в закладі освіти
Рекомендації для проведення бесід з учнями щодо поведінки у надзвичайній ситуації
Правила поводження з вибухонебезпечними предметами
Правила поводження з ВНП
Правила дорожнього руху
Правила пожежної безпеки
Запобігання отруєнь

Газмережі для дітей

/Files/images/____2023-2024/UNICEF_poster_A4_page-0001.jpg/Files/images/____2023-2024/UNICEF_poster_A4_page-0002.jpg/Files/images/____2023-2024/UNICEF_poster_A4_page-0003.jpg

/Files/images/___2022-2023/plakat_nomery_telefoniv_sluzhb_poriatunku_2255555500187.jpg

/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 1.jpg/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 2.jpg/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 3.jpg/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 4.jpg/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 5.jpg/Files/images/___2022-2023/Мінна небезпека 6.jpg
Методичні матеріали
Відеоматеріали
Профілактика коронавірусної інфекції

Основне завдання сім’ї, закладу освіти - виховання з раннього дитинства громадянина, який здатний самостійно й свідомо протистояти небезпекам різного характеру, що дозволить йому активно брати участь у суспільному житті, відстоювати основні принципи безпечного життя, діяльності та відпочинку. Діти повинні знати про світ небезпек, який їх оточує, мінімізувати можливий ризик, жити в гармонії з собою та з природою. В основі терміну ''безпека життєдіяльності'' лежить співвідношення ''людина–середовище проживання''.

Частіше жертвами нещасних випадків, аварій, стихійних лих стають діти. Як правило, вони не знають елементарних правил поведінки або просто бездумно та безпечно поводять себе на вулиці, на воді, під час купання, на дорозі, в побуті тощо. Разом з тим вони і самі створюють небезпечні ситуації. Щоб протистояти такому явищу в суспільстві, треба змінити наше ставлення до нещасних випадків, озброївши підростаюче покоління певним багажем знань, забезпечивши сприятливі умови для життя, навчання, відпочинку.Термін “травма” означає тілесне пошкодження при пораненні. Пошкодження, які повторювались у певній групі населення, називаються травматизмом. Під дитячим травматизмом слід розуміти сукупність раптово виниклих ушкоджень серед дітей різного віку. Травми серед дітей, на жаль, зустрічаються досить часто і мають багато особливостей. За місцем виникнення травматизм поділяють на: побутовий; транспортний; шкільний; спортивний.

Найчастіше зустрічається побутовий травматизм. Побутовий травматизм - це ушкодження, які діти отримали вдома: у квартирі, у дворі чи в саду. Ушкодження при цьому найрізноманітніші, але найнебезпечніші з них це опіки полум’ям, хімічними речовинами і падіння з висоти. Принципи запобігання побутового травматизму різноманітні, але головною і надійною з них є постійна турбота дорослих про безпеку дітей вдома. Старші систематично повинні виховувати в дітях обачливість і обережність, особливо при поводженні з вогнем і небезпечними приладами. Потрібно застерігати дітей від пустощів на балконах, драбинах, деревах. Разом з тим, батьки ні в якому разі не повинні забороняти дітям гратися в рухливі ігри, сковувати їх безперервними заборонами та обмеженнями: все потрібно робити помірковано, щоб не образити і не принизити дитину.

Кiлькiсть переглядiв: 1698