Дистанційне навчання

Дистанційне навчання в період воєнного стану

50 ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ

Організація дистанційного навчання в системі позашкільної освіти. Практичні поради для педагогів

Дистанційний чекліст: як підготуватися до онлайн-уроку

Лист Департаменту освіти Харківської міської ради від 08.04.2022 № 01-22/621/22

Зручні та цікаві ресурси для організації дистанційної роботи, які допоможуть організувати ефективне навчання на відстані

8 способів заохочення учнів до активної роботи у віртуальному класі

Урок фізичної культури в умовах дистанційного навчання

Від офлайну до онлайну: адаптуємо план уроку до потреб дистанційного навчання

10 порад щодо організації дистанційного навчання

Методичні рекомендації щодо організації дистанційної освіти

Рекомендований план дій вчителя при переході на дистанційну форму навчання

Рекомендації Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо захисту персональних даних під час дистанційного надання освітніх послуг

Рекомендований план дій вчителя при переході на дистанційну форму навчання

Добірка корисних ресурсів, інструментів, симуляцій для вчителів математики, іноземних мов, української мови та літератури

Цифрові інструменти та ресурси для вчителів фізики, хімії та біології

Дистанційне навчання на карантині: рекомендації батькам

Постанова КМУ від 11.11.2020 № 1100 «Про внесення змін до постанови від 22 липня 2020 р. № 641»

Наказ МОН України від 08.09.2020 № 1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання"

Лист МОН України від 02.11.2020 № 1/9-609 "Щодо організації дистанційного навчання"

Рекомендації щодо організації дистанційного навчання

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання", зареєстрований в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224

/Files/images/___2020_2/distanceedmontazhnaya-oblast-1.jpg/Files/images/___2020_2/distanceedmontazhnaya-oblast-1-kopiya.jpg

35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ

Методичні поради щодо організації змішаного навчання

Методичні рекомендації "Організація дистанційного навчання в школі"

Методичні поради щодо оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного завершення навчального року

Поради психологів щодо організації віддаленої роботи

Досвід учителів ХПЛ № 4 з використання освітньої платформи "Canvas" для організації дистанційного навчання

Початкова школа

Оцінювання рівня навчальних досягнень молодших школярів у період карантину

Методичні рекомендації щодо організації оцінювання учнів 1 ̶ 4-х класів в умовах дистанційного навчання у 2020 році

Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів початкових класів на уроках «Я досліджую світ» та «Природознавство» в умовах дистанційного навчання

Досвід дистанційної роботи вчителя початкових класів Безкоровайної О.В., ХСШ № 62 Матеріали до статті

"Освіта поза партою, або як ефективно працювати з учнями дистанційно" вчитель початкових класів ХЗОШ № 37 Сирятська Ю.В.

Із досвіду роботи учителя початкових класів ХЗОШ № 5 Костеляні Л.А. Відео

З досвіду дистанційної роботи Вишинської І.Г., учителя ХСШ № 16 імені В.Г. Сергєєва Відео

Досвід дистанційної роботи учителя початкових класів Асєєвої М.П.

Біологія

Методичні рекомендації щодо дистанційного оцінювання з біології для учнів 6-11 класів

Методичні рекомендації вчителям біології щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину учнів 6-11 класів

Досвід роботи вчителя біології ХЗОШ № 165 Болотіної Ю.В. під час дистанційного навчання

Географія

Методичні рекомендації вчителям географії щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину учнів 6-11 класів

Досвід дистанційної роботи вчителя географії ХЗОШ № 5 Довгань Г.Д.

Фізика та астрономія

Методичні рекомендації вчителям фізики щодо організації в умовах карантину дистанційного навчання учнів 7–11 класів

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання школярів астрономії (11 клас) в умовах карантину

Досвід дистанційної роботи вчителя фізики ХЗОШ № 5 Шевченко О.В.

Англійська мова

Методичні рекомендації вчителям англійської мови щодо дистанційного оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 та 1-4 класів

Методичні рекомендації вчителям англійської мови щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину учнів 5–11 класів

"Використання інноваційно-педагогічних технологій у процесі викладання англійської мови під час карантину" Івасішина С.В., ХСШ № 17

"Дистанційне навчання англійській мові в початкових класах" Башкірова О.О., Ященко В.В., ХЗОШ №164

Трудове навчання

Матеріали з досвіду роботи викладання трудового навчання в дистанційному режимі вчителя ХЗОШ № 36 Земської І.Г.

Фізична культура

Методичні рекомендації вчителям фізичної культури щодо оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного завершення навчального року

Дистанційне навчання школярів. Рекомендації для вчителів фізичної культури

Досвід дистанційного навчання учителя фізичної культури ХЗОШ № 100 ім. А.С.Макаренка Слинька Д.О. Посилання на тести

Математика

Методичні рекомендації вчителям математики щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину учнів 5-11 класів

Досвід роботи вчителя математики ХЗОШ № 110 Ярмака В.О., в умовах карантину Посилання на сайт

Із досвіду роботи вчителів математики: "Дистанційне оцінювання та навчання математики в умовах карантину за допомогою інтерактивної платформи Gios"

Українська мова та література

Методичні рекомендації вчителям української мови щодо дистанційного оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

Методичні рекомендації вчителям української літератури щодо організації дистанційного навчання учнів 5–11 класів в умовах карантину

Методичні рекомендації вчителям української мови щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину учнів 5–11 класів

Методичні рекомендації вчителям української літератури щодо організації дистанційного навчання учнів 5–11 класів в умовах карантину

Із досвіду дистанційної роботи Наталії Карук, учителя української мови та літератури ХСШ № 16

З досвіду роботи вчителя української мови та літератури в умовах дистанційного навчання Коноваленко Наталії Миколаївни,
ХЛ № 107

Із досвіду роботи Бабічевої Світлани Миколаївни, учителя української мови та літератури ХЗОШ № 110

Із досвіду роботи вчителя української літератури Зайцевої Олени Володимирівни, ХЛ № 107

Зарубіжна література, інтегрований курс «Література» та російська мова

Методичні рекомендації вчителям зарубіжної літератури, інтегрованого курсу «Література» та російської мови щодо дистанційного оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

.

Кiлькiсть переглядiв: 3937